torsdag 11 februari 2010

Varför så pluttinuttigt???

Med barnen kom ett naturligt intresset för att inreda barnrum.
Eftersom nätet är en alldeles ypperlig plats för planering när man sitter som en mjölk-ko i soffan mest hela dagarna, så började min planering redan där.
Tyvärr hittade jag alldeles för mycket som var strikt könsindelat och sååå pluttinuttigt!
Nallar, kaniner och en hel uppsjö av ljusblått och babyrosa.
Jag har två killar.
Mina pojkar är ju såklart jättesöta, världens finaste. Men att inreda rummet i sockersöta detaljer i ljusblått tog verkligen emot.
Jag ville ha något coolare!
Efter att ha suttit timme ut och timme in för att hitta de ultimata möblerna och detaljerna för prinsarnas rum så föddes ide'n till denna blogg.
En blogg som tipsar om hur man kan förgylla guldklimparnas rum lite extra!
Utan att det ska behöva kosta för mycket!
Välkommen till min blogg, Coola krabater!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar